12/05/2018

Bubus - dalsze losy



Bubi-Bubuś , prócz mojego i męża towarzystwa ,
ma "przyjaciół " w internecie 
 ma nawet swoją stronę :






Bubuś zwany też Bubim, ma rozrywki 
ostatnio ma swój balkonowy domek :)

 

 ogląda mewy osiedlowe 
a balkon jest osiatkowany




zainteresowany jest gdyńskimi sokołami 
.."no gdzie te sokoły ,pytam , no gdzie?"


Stres wychodzi jeszcze z Bubusia :
spod bloku złapał wirusa i ma koci katar  😿
Jest pod opieką pani dr wet
dostaje zastrzyki na wzmocnienie "immunologii "
ma zapewniony spokój ,ciepło i opiekę z czułością 
 
Żal mi go ,bo "zasmarkany" jak dziecko!
Na szczęście nie ma powikłań bakteryjnych  😉  😷 
Ponoć długo będzie wychodził z tej dolegliwości .
I mam nadzieję,że w końcu wyjdzie z tego ..
 


2 komentarze:

Michał pisze...

Witaj Olu.
Moje dzieci mają koty. Ja jednak wolę psy.
Pozdrawiam i zapraszam.
Michał

Anonimowy pisze...

Historia Bubusia wzrusza ogromna miloscia.Moze zasmarkany, ale ufnie patrzy na swiat, bo wie ,ze jest bardzo kochany. Ciagle mi brak mojej kotki , a nie zyje już od 5 lat. Zyla długo, ale i tak za krotko.Pozdrawiam Malgosia.